Kérdések - válaszok


1. RENDELÉS  

 

Mit tegyek, ha nem találom az autót, amihez az alkatrészt keresem?   

  • Kattintson a következő linkre: http://www.compressor-express.hu/cannotfind Ugyanez a link a főoldalon az autótípus kiválasztása alatt a "Keresés" gomb mellett is elérhető. Töltse ki az adatlapot, adjon meg minden információt, ami a rendelkezésére áll. Ha van rá mód, csatoljon képet, mert a termék azonosítását ez nagymértékben segíti. 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot (munkaszüneti napok és hétvégék kivételével).

Mit tegyek, ha nem vagyok benne biztos, mire van szükségem? 

  • Forduljon hozzánk bizalommal telefonon vagy e-mailben.  

Hol találom a termékek árait:

  • A termék kiválasztása után, a termék adatlapján lévő kép mellett a kért kód beírása után az "Árajánlat kérés" gombra kattintva, azonnal láthatja a termék árát és a raktár-információt.

Hogyan tudom megrendelni a terméket?

  • Az árinformáció lekérésénél lévő rendelési linkre kattintva számlázási és szállítási adatok megadásával.

Rendelés leadása előtt hogyan kapok információt a várható érkezési napról?

  • Az ár lekérésekor a termék várható kiszállítási idejéről is információt kap, abban az esetben, ha a termék elérhető. Ha a termék nincs raktáron, akkor telefonon vagy e-mailben tudunk Önnek a szállítási időről felvilágosítást adni.

Mennyi időn belül válaszolnak az e-mail-ekre?

  • Az e-mailekre 24 órán belül válaszolunk (munkaszüneti napok és hétvégék kivételével).

2. RENDELÉS FELDOLGOZÁS

 

Mi történik a rendelés leadását követően?

  • A rendelés leadásáról e-mailben azonnal visszaigazolást küldünk Önnek. A rendelést követő 24 órán belül feldolgozásra kerül a rendelése, és e-mailben vagy telefonon értesítjük a várható kiszállítás időpontjáról.

3. KISZÁLLÍTÁS

 

Hogyan kapom meg a csomagot?

  • A csomagot futárszolgálat szállítja ki.

Mikor kapom meg a csomagot?

  • A csomag várható érkezési napjáról rendelést követően 24 órán belül értesítjük e-mailben.

Át lehet-e venni a csomagot személyesen?

  • A termékek személyes átvételére nincs lehetőség, mivel cégünk üzlethelyiséget nem üzemeltet.

Mennyibe kerül a csomagolás és a szállítási díj? 

  • A csomagolás és szállítás teljes költségét cégünk állja magyarországi kiszállítási cím esetén.

Mit tehetek, ha késik a csomag?

  • Azon a napon, amikor Önt e-mailben tájékoztatjuk a késésről, szabadon lemondhatja rendelését.

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

  • A csomag épségét mindig ellenőrizze le, amikor a csomagot átveszi. Nagyon fontos, hogy az átvételi papírokon az aláírása mellett, tüntesse fel, hogy "SÉRÜLT". Ellenkező esetben nem tudunk sérüléssel kapcsolatos reklamációt elfogadni.

4. FIZETÉS

 

Hogyan fizetek?

  • A futárnak a csomag átvételekor kell a számla végösszegét kiegyenlíteni (utánvét). A számlát és a garanciális feltételeket a csomagban találja.

Tudok-e utalni?

  • Van lehetőség előreutalásra. E-mailben jelezheti erre vonatkozó igényét az info@compressor-express.hu címen. 

 

5. FIZETÉSI MÓDOK

 

PAYPAL

  • A PayPal típusú fizetés a legkényelmesebb és legegyszerűbb internetes bankkártyás fizetés. Előnye a hagyományos bankkártyás fizetési módokkal szemben, hogy az utalt összeg azonnal a számlánkra érkezik, így azonnal elkezdhetjük a beérkezett megrendelés feldolgozását. Vásárlóinknak nem kell fizetnie a PayPal használatáért, cégünket terheli a bankköltség. Ha ezt a fizetési módot választotta a megrendelés végén a weboldalunkról átirányítjuk a PayPal rendszer fizetési oldalára, ahol a fiókjába való bejelentkezés után fizetni tud úgy, hogy nem láthatók banki adatai. Számos előnyei közül kiemelkedő jelentőségű vásárlóink számára, hogy ha nem a megfelelő terméket kapta az utalt összeget 180 napig visszaigényelheti a Paypaltól, az ügy lezárultával pedig az utalt összeg automatikusan jóváíródik a bankszámláján, bár biztosíthatjuk, hogy erre nem kerül sor rendszerint.

BANKI ÁTUTALÁS

  • A banki átutalás egy egyszerű kényelmes elektronikus fizetési mód. Hátránya azonban hogy az utalt összeg nem azonnal érkezik meg számlánkra, a tranzakciós idő akár néhány nap is lehet, így rendelésének feldolgozása csak ezután kezdődhet meg. Illetve a banki tranzakciós költség a vevőt terheli. Ha ezt a fizetési módot választotta, akkor a rendelés lezárását követően a „Köszönö képernyőn” letölthető a DÍJBEKÉRŐ számla, ami alapján könnyedén elvégezhető az utalás. Nem kell pánikolnia, ha elmulesztotta a letöltését, ugyanis a megrendeléséről küldünk Önnek egy emailt is, ami szintén tartalmazza a DÍJBEKÉRŐ számlát. Amennyiben bármi kérdése merül fel a kifizetéssel kapcsolatosan, kérem, jelezze a következő e-mail címen: office@compressor-express.hu és kollégánk 24h belül felkeresi Önt a rendelésben magadott elérhetőségei valamelyikén.

UTÁNVÉT

  • Magyarországon lehetőség van utánvéttel fizetni. Előnye hogy a rendelt termék árát, csak a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, a kifizetés lehet készpénzes vagy bankkártyás is, azonban a terméket nem lehet kibontani, csak a fizetést követően.

 

6. VISSZAKÜLDÉS, LEMONDÁS

 

Visszamondható-e a csomag a késés miatt?

  • Díjmentesen visszamondható, azon a napon, amikor Önt a késés miatti új szállítási időpontról értesítjük.

Lemondható-e a rendelés?

  • Rendelés visszamondása 14 napon belül díjmentesen lehetséges (részletesen: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben). Amennyiben már megkapta a terméket, akkor is van lehetőség a lemondásra 14 napon belül, ebben az esetben a termék visszaküldésének díja Önt terheli. A terméket sértetlenül (a termék ne kerüljön beszerelésre, és ne vegye használatba a vevő), eredeti csomagolásban kell visszaküldeni részünkre a kereskedelmi számlával és garanciális papírokkal együtt. A termék visszavételét követően 14 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes összeget, amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.

Visszaküldhetem a terméket?

  • Lehetősége van a sértetlen termék (a termék nem került beszerelésre, és nem vette használatba a vevő) visszaküldésére a termék eredeti csomagolásában, eredeti kereskedelmi számlával és garanciális papírokkal együtt, ha: 
    • nem a rendelt terméket kapta, cégünk a termék cseréjének szállítási költségét fedezi. Ha úgy dönt, hogy eláll a rendeléstől, akkor a teljes összeget visszautaljuk Önnek 14 napon belül – a csomag visszaérkezését követően (további részletek: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben), amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
    • nem a megfelelő terméket rendelte, értesítsen minket 14 napon belül. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díja Önt terheli. Amennyiben szeretné kicserélni a terméket, mi segítünk Önnek a helyes termék kiválasztásában. A rendelés lemondására is lehetősége van, ebben az esetben a csomag visszaérkezését követően visszautaljuk Önnek a teljes vételárat 14 napon belül (részletesen: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben), amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.

Áruvisszaküldésről minden esetben, kérjük, hogy előzetesen egyeztessen munkatársunkkal telefonon 06 1 707 8800 vagy e-mail-ben az info@compressor-express.hu címen.

 

 

7. GARANCIA

 

Mik a garancia feltételei?

Meddig érvényes a garancia?

  • A garancia 12 hónap a Compressor-Express webáruházban fellelhető termékekre, amely a számla kiállításának dátumátol számítandó, fontos kiegészítés, hogy a garanciális feltételek szigorú betartása mellett érvényesíthető a garancia.

A garanciális hiba esetén mikor kapom meg a cserealkatrészt? 

Garanciális probléma esetén vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. A hibás alkatrész bevizsgálását (15 munkanap) követően, a garancia elfogadásáról értesítjük Önt e-mailben, és jelezzük a csere alkatrész kiszállítási idejét. A termék visszaküldésének díja Önt terheli, amit a garancia elfogadása esetén térítünk meg. A visszaküldött termék meghibásodásának okáról külső szakértői cég nyilatkozatát megküldjük Önnek, amivel igazoljuk a garanciális kérelem elutasítását. Ebben az esetben mi javaslatot teszünk Önnek egy kedvező megoldásra:

  • Amennyiben a termék javítható, a javítást önköltségi áron számoljuk fel és a garanciális idő újrakezdődik,
  • amennyiben a termék nem javítható akkor a lehető legkedvezőbb áru terméket szerezzük be Önnek önköltségi áron.

További kérdésével kapcsolatban kérem, forduljon hozzánk bizalommal.  

Autóklíma alkatrészek széles választéka

Alfa Romeo
Alfa Romeo
Audi
Audi
BMW
BMW
Caterpillar
Caterpillar
Chevrolet
Chevrolet
Chrysler
Chrysler
Citroen
Citroen
Ferrari
Ferrari
Fiat
Fiat
Ford
Ford
Honda
Honda
Hyundai
Hyundai
Iveco
Iveco
JCB Inc.
JCB Inc.
John Deere
John Deere
Kia
Kia
Lexus
Lexus
MAN
MAN
Maserati
Maserati
Mazda
Mazda
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mitsubishi
Mitsubishi
Nissan
Nissan
Opel
Opel
Peugeot
Peugeot
Porsche
Porsche
Renault
Renault
Seat
Seat
Skoda
Skoda
Toyota
Toyota
Volvo
Volvo
Volkswagen
Volkswagen