Kérdések - válaszok
Fontos információ
Rendelés előtt mindig győződjön meg arról, hogy az autójához megfelelő készüléket kívánja megrendelni.
Ne habozzon, kérje kollégáink szakértői segítségét.
Egyes esetekben a weboldalon található képek csak illusztrációk.
Az esetlegesen előforduló adathibákért felelősséget nem vállalunk.
1. RENDELÉS
Mit tegyek, ha nem találom az autót, amihez az alkatrészt keresem?
- Kattintson a következő linkre: http://www.compressor-express.hu/cannotfind Ugyanez a link a főoldalon az autótípus kiválasztása alatt a "Keresés" gomb mellett is elérhető. Töltse ki az adatlapot, adjon meg minden információt, ami a rendelkezésére áll. Ha van rá mód, csatoljon képet, mert a termék azonosítását ez nagymértékben segíti. 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot (munkaszüneti napok és hétvégék kivételével).
Mit tegyek, ha nem vagyok benne biztos, mire van szükségem?
- Forduljon hozzánk bizalommal telefonon vagy e-mailben.
Hol találom a termékek árait:
- A termék kiválasztása után, a termék adatlapján lévő kép mellett a kért kód beírása után az "Árajánlat kérés" gombra kattintva, azonnal láthatja a termék árát és a raktár-információt.
Hogyan tudom megrendelni a terméket?
- Az árinformáció lekérésénél lévő rendelési linkre kattintva számlázási és szállítási adatok megadásával.
Rendelés leadása előtt hogyan kapok információt a várható érkezési napról?
- Az ár lekérésekor a termék várható kiszállítási idejéről is információt kap, abban az esetben, ha a termék elérhető. Ha a termék nincs raktáron, akkor telefonon vagy e-mailben tudunk Önnek a szállítási időről felvilágosítást adni.
Mennyi időn belül válaszolnak az e-mailekre?
- Az e-mailekre 24 órán belül válaszolunk (munkaszüneti napok és hétvégék kivételével).
2. RENDELÉS FELDOLGOZÁS
Mi történik a rendelés leadását követően?
- A rendelés leadásáról e-mailben azonnal visszaigazolást küld Önnek automata rendszerünk.
- Fontos, ez nem tekinthető végleges ajánlatnak!
- A rendelést követő 24 órán belül feldolgozásra kerül a rendelése, és e-mailben vagy telefonon értesítjük a termék(ek) végleges áráról, és a várható kiszállítás időpontjáról.
3. KISZÁLLÍTÁS
Hogyan kapom meg a csomagot?
- A csomagot futárszolgálat szállítja ki.
Mikor kapom meg a csomagot?
- A csomag várható érkezési napjáról rendelést követően 24 órán belül értesítjük e-mailben.
Át lehet-e venni a csomagot személyesen?
- A termékek személyes átvételére nincs lehetőség, mivel cégünk üzlethelyiséget nem üzemeltet.
Mennyibe kerül a csomagolás és a szállítási díj?
- A csomagolás és szállítás teljes költségét cégünk állja magyarországi kiszállítási cím esetén.
Mit tehetek, ha késik a csomag?
- Azon a napon, amikor Önt e-mailben tájékoztatjuk a késésről, szabadon lemondhatja rendelését.
Mit tegyek, ha sérült a csomag?
- A csomag épségét mindig ellenőrizze le, amikor a csomagot átveszi. Nagyon fontos, hogy az átvételi papírokon az aláírása mellett, tüntesse fel, hogy "SÉRÜLT". Ellenkező esetben nem tudunk sérüléssel kapcsolatos reklamációt elfogadni.
4. FIZETÉS
Hogyan fizetek?
- A futárnak a csomag átvételekor kell a számla végösszegét kiegyenlíteni (utánvét). A számlát és a garanciális feltételeket a csomagban találja.
Tudok-e utalni?
- Van lehetőség előreutalásra. E-mailben jelezheti erre vonatkozó igényét az info@compressor-express.hu címen.
5. FIZETÉSI MÓDOK
PAYPAL
- A PayPal típusú fizetés a legkényelmesebb és legegyszerűbb internetes bankkártyás fizetés. Előnye a hagyományos bankkártyás fizetési módokkal szemben, hogy az utalt összeg azonnal a számlánkra érkezik, így azonnal elkezdhetjük a beérkezett megrendelés feldolgozását. Vásárlóinknak nem kell fizetnie a PayPal használatáért, cégünket terheli a bankköltség. Ha ezt a fizetési módot választotta a megrendelés végén a weboldalunkról átirányítjuk a PayPal rendszer fizetési oldalára, ahol a fiókjába való bejelentkezés után fizetni tud úgy, hogy nem láthatók banki adatai. Számos előnyei közül kiemelkedő jelentőségű vásárlóink számára, hogy ha nem a megfelelő terméket kapta az utalt összeget 180 napig visszaigényelheti a Paypaltól, az ügy lezárultával pedig az utalt összeg automatikusan jóváíródik a bankszámláján, bár biztosíthatjuk, hogy erre nem kerül sor rendszerint.
BANKI ÁTUTALÁS
- A banki átutalás egy egyszerű kényelmes elektronikus fizetési mód. Hátránya azonban hogy az utalt összeg nem azonnal érkezik meg számlánkra, a tranzakciós idő akár néhány nap is lehet, így rendelésének feldolgozása csak ezután kezdődhet meg. Illetve a banki tranzakciós költség a vevőt terheli. Ha ezt a fizetési módot választotta, akkor a rendelés lezárását követően a „Köszönö képernyőn” letölthető a DÍJBEKÉRŐ számla, ami alapján könnyedén elvégezhető az utalás. Nem kell pánikolnia, ha elmulesztotta a letöltését, ugyanis a megrendeléséről küldünk Önnek egy emailt is, ami szintén tartalmazza a DÍJBEKÉRŐ számlát. Amennyiben bármi kérdése merül fel a kifizetéssel kapcsolatosan, kérem, jelezze a következő e-mail címen: office@compressor-express.hu és kollégánk 24h belül felkeresi Önt a rendelésben magadott elérhetőségei valamelyikén.
UTÁNVÉT
- Magyarországon lehetőség van utánvéttel fizetni. Előnye hogy a rendelt termék árát, csak a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni, a kifizetés lehet készpénzes vagy bankkártyás is, azonban a terméket nem lehet kibontani, csak a fizetést követően.
6. VISSZAKÜLDÉS, LEMONDÁS
Visszamondható-e a csomag a késés miatt?
- Díjmentesen visszamondható, azon a napon, amikor Önt a késés miatti új szállítási időpontról értesítjük.
Lemondható-e a rendelés?
- Rendelésre érkező, gyári új terméket, nem áll módunkba visszavenni!
- Rendelés visszamondása 14 napon belül díjmentesen lehetséges (részletesen: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben). Amennyiben már megkapta a terméket, akkor is van lehetőség a lemondásra 14 napon belül, ebben az esetben a termék visszaküldésének díja Önt terheli. A terméket sértetlenül (a termék ne kerüljön beszerelésre, és ne vegye használatba a vevő), eredeti csomagolásban kell visszaküldeni részünkre a kereskedelmi számlával és garanciális papírokkal együtt. A termék visszavételét követően 14 napon belül visszautaljuk Önnek a teljes összeget, amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
Visszaküldhetem a terméket?
- Lehetősége van a sértetlen termék (a termék nem került beszerelésre, és nem vette használatba a vevő) visszaküldésére a termék eredeti csomagolásában, eredeti kereskedelmi számlával és garanciális papírokkal együtt, ha:
- nem a rendelt terméket kapta, cégünk a termék cseréjének szállítási költségét fedezi. Ha úgy dönt, hogy eláll a rendeléstől, akkor a teljes összeget visszautaljuk Önnek 14 napon belül – a csomag visszaérkezését követően (további részletek: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben), amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
- nem a megfelelő terméket rendelte, értesítsen minket 14 napon belül. Ebben az esetben a termék visszaküldésének díja Önt terheli. Amennyiben szeretné kicserélni a terméket, mi segítünk Önnek a helyes termék kiválasztásában. A rendelés lemondására is lehetősége van, ebben az esetben a csomag visszaérkezését követően visszautaljuk Önnek a teljes vételárat 14 napon belül (részletesen: 45/2014. (II. 26.) . Kormányrendeletben), amennyiben a termék használatba lett véve, eladó a termék használatba vételéből fakadó értékcsökkenést állapíthat meg, ami vevőt terheli. Compressor-Express webshop bontatlan, sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.
Áruvisszaküldésről minden esetben, kérjük, hogy előzetesen egyeztessen munkatársunkkal telefonon 06 1 707 8800 vagy e-mail-ben az info@compressor-express.hu címen.
7. GARANCIA
Mik a garancia feltételei?
- Garancia feltételei: Kattintson ide
Meddig érvényes a garancia?
- A garancia 12 hónap a Compressor-Express webáruházban fellelhető termékekre, amely a számla kiállításának dátumátol számítandó, fontos kiegészítés, hogy a garanciális feltételek szigorú betartása mellett érvényesíthető a garancia.
A garanciális hiba esetén mikor kapom meg a cserealkatrészt?
Garanciális probléma esetén vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben. A hibás alkatrész bevizsgálását (15 munkanap) követően, a garancia elfogadásáról értesítjük Önt e-mailben, és jelezzük a csere alkatrész kiszállítási idejét. A termék visszaküldésének díja Önt terheli, amit a garancia elfogadása esetén térítünk meg. A visszaküldött termék meghibásodásának okáról külső szakértői cég nyilatkozatát megküldjük Önnek, amivel igazoljuk a garanciális kérelem elutasítását. Ebben az esetben mi javaslatot teszünk Önnek egy kedvező megoldásra:
- Amennyiben a termék javítható, a javítást önköltségi áron számoljuk fel és a garanciális idő újrakezdődik,
- amennyiben a termék nem javítható akkor a lehető legkedvezőbb áru terméket szerezzük be Önnek önköltségi áron.
További kérdésével kapcsolatban kérem, forduljon hozzánk bizalommal.